Semenjak ianya ditubuhkan, Koperasi Bersatu Tenaga Malaysia Berhad (KOBETA) telah menyediakan pelbagai kemudahan untuk dinikmati oleh anggotanya. Antara kemudahan terbaru yang disediakan adalah dengan memperkenalkan ‘KOBETA Family’.

‘KOBETA Family’ merupakan produk terbaru Koperasi KOBETA dgn menyediakan pelbagai kemudahan dan kelebihan yang akan dinikmati oleh anggota koperasi ini. Antara kemudahan yang akan anda nikmati apabila membuat pinjaman dengan KOBETA sekaligus menjadi anggota KOBETA adalah :


1. Kemudahan bantuan kecemasan atau "CoopAssist" kepada anggota KOBETA Family yang mengalami kerosakan kenderaan atau kemalangan ketika di dalam perjalanan.

2. Anggota KOBETA Family berpeluang untuk mengerjakan umrah dan melancong ke dalam dan luar negara.

3. KOBETA Family menyediakan banglo dan hotel untuk anggotanya menginap sekiranya bercuti di sekitar bandaraya KL.

4. KOBETA Family menawarkan dermasiswa kepada anak-anak anggota yang cemerlang di dalam pelajaran dari peringkat sekolah rendah hingga ke peringkat institusi pengajian tinggi. Dengan kemudahan yg disediakan ini dapat memberi galakan kepada anak-anak anggota untuk belajar dgn lebih tekun bagi meningkatkan prestasi mereka dalam pembelajaran.

5. Sumbangan RM500* kepada waris anggota bagi tujuan khairat kematian.

6. Skim perkhidmatan perubatan di COOP Medical Centre kepada anggota untuk mendapatkan perkhidmatan perubatan pada harga yg rendah.


Comments

Popular posts from this blog